Chcete získat za vaši nemovitost co nejlepší cenu? Máte představu, kolik času zaberou prohlídky a komunikace se zájemci? Znáte všechny zákonné nástrahy při prodeji nemovitosti?
Každá nemovitost potřebuje správný mix marketingových nástrojů. Neexistuje jeden univerzální a nejlepší. Vybírám takové nástroje, které skutečně fungují s ohledem na vaše potřeby a pro konkrétní nemovitost. Cílem je probudit v zájemcích emoce, doslova chuť se do vaší nemovitosti nastěhovat. Musí si vaši nemovitost zkrátka zamilovat. Provedu vás celým procesem, postarám se o komunikaci a setkání se zájemci. Ušetřím váš čas i starosti. Spolupracuji s odborníky na realitní právo a každý krok pečlivě prověřuji.
Provedu vás celou realitní transakcí krok za krokem
1. Seznámení s nemovitostí a poznání potřeb klienta
Na základě seznámení s vaší životní situací a po poznání vašich potřeb stanovím nejvyšší tržní hodnotu a nastavím časovou osu prodeje.
2. Kontrola podkladů k prodeji nemovitosti a podpis zprostředkovatelské smlouvy (smlouva)
Projdu všechny dostupné dokumenty od vás a vyhodnotím, jaké dokumenty chybí a případně pomohu s jejich zajištěním.
3. Příprava inzerátu
Zajistím profesionální fotografie vaší nemovitosti pro inzerát a doplním o video prohlídku, v případě potřeby také 3D vizualizaci objektu. Vše v ceně dohodnuté provize. Tyto moderní nástroje udělají vaši nemovitosti atraktivnější pro potenciální zájemce. Mezi mnoha inzeráty tak zaujmou jejich pozornost.
4. Text inzerátu a inzerce na realitních portálech
Připravím textaci inzerátu tak, aby vzbudil v lidech emoce a zároveň poskytoval všechny potřebné informace o vaší nemovitosti. Inzerát umístím na více než 10 realitních portálech pro co největší oslovení potenciálních zájemců.
5. Profesionální marketingové nástroje a reklama na sociálních sítích
Spolupracuji s týmem profesionálních marketingových specialistů s dlouholetou zkušeností v oboru realit. Vybereme vhodný marketingový mix nástrojů v oblasti reklamy a marketingu na sociálních sítích, aby vaši nemovitost vidělo co nejvíc relevantních zájemců.
6. Prohlídky nemovitosti a jednání se zájemci
Postarám se o veškerou komunikaci a prohlídky se zájemci. Pokud se společně dohodneme, může veškerá komunikace včetně prohlídek probíhat i bez vaší přítomnosti.
7. Pravidelný reporting
Budu vás pravidelně informovat o průběhu a výsledcích jednání se zájemci a jednotlivých aktivit. Můžeme se potkávat osobně nebo virtuálně, rád vám ukážu, co se za uplynulou dobu povedlo a případně navrhneme další postup tak, abychom byli úspěšní v naplnění všech stanovených cílů.
8. Smluvní dokumentace – rezervační a kupní smlouvy
Kvalitně a bezchybně vypracovaná smluvní dokumentace je základem každé realitní transakce. Při přípravě všech smluv proto spolupracuji s prověřenou advokátní kanceláří v Karlových Varech.
9. Advokátní úschova
Pro bezpečnost celé realitní transakce doporučuji převod finančních prostředků s využitím advokátní úschovy. Úschovu finančních prostředků prostřednictví advokátní kanceláře přinese pro obě strany transakce potřebnou záruku splnění všech smluvních požadavků a spolu s odborně připravenými smlouvami zajistí váš “klidný spánek”.
10. Přepis na katastru
Zajistím podání návrhu na vklad změny vlastnictví do katastru nemovitostí a budu vás informovat o všech změnách.
11. Uvolnění finančních prostředků z advokátní úschovy
Jakmile proběhne změna v katastru nemovitosti, zpravidla to bývá do 30 dnů, advokátní kancelář uvolní a převede finanční prostředky na váš bankovní účet do 5 dnů.
12. Předání nemovitosti a převod energií
Po přepisu vlastnictví na katastru a přijetí peněz na váš bankovní účet domluvím spolu s vámi termín předání. Při předání nemovitosti sepíšeme předávací protokol. Opíšeme stavy měřičů, kupujícím předám veškeré podklady pro přepis energií a vám pomohu s odhlášením. Vy se tak nemusíte vůbec o nic starat. A to je smyslem mé práce, být vašim partnerem od první myšlenky až po úspěšný konec realitní transakce.