Boris Šosman – realitní makléř
  • Úvod
  • Nemovitosti
  • Prodané nemovitosti
  • Služby
    • Tržní odhad
    • Jak pracuji
    • Postup při prodeji
    • Postup při vyhledání nemovitosti
    • Chci být tipařem
  • Recenze
  • Kontakt
19. 3. 2023 od Boris Šosman

Rok 2023 nastavení správné ceny a marketingové strategie

Rok 2023 nastavení správné ceny a marketingové strategie
19. 3. 2023 od Boris Šosman

Prodáváte svůj dům nebo byt a přemýšlíte, jak nastavit správnou cenu?

Mnozí prodávající si myslí, že cena by měla být nastavena o něco vyšší, než je skutečná hodnota, aby bylo možné ji později snížit. Nicméně, tato strategie může být velmi riskantní.

Jakmile vaše nabídka získá na realitních serverech veřejnou viditelnost, je velká pravděpodobnost, že ji uvidí mnoho lidí. První dva dny jsou nejvíce kritické a pokud cena bude příliš vysoká nebo prezentace nemovitosti nedostatečná, může se stát, že nezískáte žádného zájemce. A pak budete jen čekat a doufat, že se objeví někdo, kdo bude ochoten zaplatit více než je skutečná hodnota nemovitosti.

 

Proto je důležité nastavit správnou cenu od samého začátku. Pokud cena bude reálná a atraktivní, budete mít mnohem větší šanci oslovit větší množství zájemců a snadněji vybírat mezi nimi. Ale nejen cena je důležitá, také prezentace nemovitosti na trhu je klíčová. Kvalitní marketingová strategie a prezentace nemovitosti na realitních serverech může zvýšit zájem a přitáhnout více potenciálních zájemců. ,, Již dříve jsem o tom psal v mém článku KAŽDÁ NEMOVITOST POTŘEBUJE REKLAMU NA MÍRU…

216A9285-HDR
Captura de pantalla (200)
216A3064-HDR
F
1
12
4
Byt 3+1 ul. Krále Jiřího1
KW_p.Šosman_byt_KV

Samozřejmě, I výběr správného realitního makléře je klíčový pro úspěšný prodej nemovitosti. Kromě toho, že makléř musí mít znalosti o aktuálním trhu a stanovení správné ceny, je důležité, aby se skutečně angažoval v prezentaci nemovitosti a investoval do marketingových aktivit. Kvalitní marketingová strategie může být rozdílem mezi úspěšným a neúspěšným prodejem. Pokud je nemovitost dobře prezentována a efektivně propagována, zvýší se pravděpodobnost, že ji uvidí více potenciálních zájemců a že se najde někdo, kdo bude ochoten zaplatit správnou cenu.

Avšak, kvalitní marketing a prezentace nemovitosti vyžadují čas, úsilí a náklady v řádech desítek tisíc korun. Proto takový makléř očekává výhradní zastoupení při prodeji. To znamená, že se bude soustředit v maximální míře na vaši nemovitost a bude mít více prostoru pro větší angažovanost a efektivní prodejní strategii.

Proto, pokud chcete prodat svou nemovitost úspěšně je důležité si vybrat jednoho kvalitního a spolehlivého realitního makléře, který vám stanoví správnou cenu podle aktuálního trhu a bude se věnovat vaší nemovitosti s maximálním úsilím a profesionálním přístupem.

Předchozí článekAML v realitách: záludné otázky realitních makléřů jako součást opatření proti praní špinavých penězAML v realitách

About The Blog

Nulla laoreet vestibulum turpis non finibus. Proin interdum a tortor sit amet mollis. Maecenas sollicitudin accumsan enim, ut aliquet risus.

Poslední příspěvky

Rok 2023 nastavení správné ceny a marketingové strategie19. 3. 2023
AML v realitách: záludné otázky realitních makléřů jako součást opatření proti praní špinavých peněz20. 3. 2022
Každá nemovitost potřebuje reklamu „na míru“, jak ale vybrat ty správné marketingové nástroje?12. 3. 2022

Rubriky

  • Nezařazené
  • Others

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

Štítky

Agency Apollo13 Information Popular WordPress

Proč Šosman

Při obchodu vždy zastupují zájmy klienta. Vždy udělám maximum pro to aby všichni zůstali spokojeni – takzvaně win win. Mojí prioritou je zachování si dobrého jména a poctivosti. Při práci využívám moderní technologie a svou kreativitu.

Mojí prací je vytvořit skvělý produkt a prodat ho!

Obchodní podmínky.

Zásady zpracování osobních údajů – GDPR.

VOS

Kontakt

BS realitní služby s.r.o.
IČ: 28041763
se sídlem T. G. Masaryka 564/13, 360 01 Karlovy Vary
+420 777 595 674
boris.sosman@aqua-realty.czwww.sosman.cz

Poslední příspěvky

Rok 2023 nastavení správné ceny a marketingové strategie19. 3. 2023
AML v realitách: záludné otázky realitních makléřů jako součást opatření proti praní špinavých peněz20. 3. 2022
Každá nemovitost potřebuje reklamu „na míru“, jak ale vybrat ty správné marketingové nástroje?12. 3. 2022
Vytvořil ©2022 Čistý design
Boris Šosman – realitní makléř
Spravovat souhlas s cookies.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}