Boris Šosman – realitní makléř
  • Úvod
  • Tržní odhad
  • Nemovitosti
  • Uzavřené transakce
  • Služby
    • Postup při prodeji
    • Postup při vyhledání nemovitosti
    • Chci být tipařem
  • Recenze
  • Kontakt

Obchodní podmínky

BS realitní služby s.r.o., vystupující pod obchodní značkou AQUA realty s.r.o.
sídlem: Chebská 355, 360 06 Karlovy Vary 6 Česká republika
provozovna a korespondenční adresa:  Chebská 355, 360 06 Karlovy Vary 6
IČ:17869480 , DIČ:CZ17869480
spisová značka: C 43171 vedená u Krajského soudu v Plzni

dále jen („Zprostředkovatel“)  

Zprostředkovatel tímto v souvislosti se zprostředkovatelskou smlouvou, kterou každý konkrétní zájemce v postavení spotřebitele („Klient“) hodlá uzavřít se Zprostředkovatelem („Smlouva“), poučuje Klienta o níže uvedených skutečnostech:

1. Smlouva se řídí režimem zákona č. 39/2020 Sb., zákonem o realitním zprostředkování;

2. Předmětem služby poskytované Zprostředkovatelem má být zprostředkování: prodeje nemovitých věcí/pronájmu nemovitých věcí/převodu podílu v bytovém družstvu atd. třetí osobě (podle ujednání ve Smlouvě);

3. Předmět zprostředkování bude nabízen za cenu sjednanou mezi Zprostředkovatelem a Klientem ve Smlouvě;

4. Smlouva se uzavírá na dobu určitou v délce sjednané ve Smlouvě s možností automatického prodloužení této doby o jeden měsíc, a to i opakovaně, pokud kterákoliv smluvní strana nedoručí nejpozději ve lhůtě 5 dnů přede dnem uplynutí doby trvání platnosti Smlouvy druhé smluvní straně písemné oznámení, v němž projeví svůj nezájem na dalším prodloužení této Smlouvy;

5. Cena služby (tj. provize) bude činit konkrétní sjednané procento ze skutečné prodejní ceny (která bude sjednána ve zprostředkovávané smlouvě); k takto vypočtené provizi bude případně připočtena daň z přidané hodnoty (viz dále); v případě zprostředkování pronájmu bude provize činit pevnou (paušální) částku sjednanou ve Smlouvě;

6. Provize může být zatížena daní z přidané hodnoty (DPH) ve smyslu platné právní úpravy, přičemž stávající sazba DPH činí 21 % ze základu daně (tj. ze sjednané provize); Klient bude povinen uhradit Zprostředkovateli jak sjednanou provizi, tak i příslušnou DPH (21% z provize);

7. Provize bude splatná dnem uzavření kupní smlouvy, která je předmětem poskytované služby, a bude započtena oproti složenému rezervačnímu poplatku podle rezervační smlouvy;

8. Veškeré náklady Zprostředkovatele spojené s činností podle Smlouvy jsou zahrnuty v provizi, není-li ve Smlouvě výslovně sjednáno jinak;

9. Práva Klienta z případného vadného plnění služeb Zprostředkovatelem, stejně jako podmínky těchto práv se řídí ustanoveními § 1914 a násl. OZ (zejména viz § 1915 až 1916, jakož i 1921 až 1925 OZ);

Orgánem příslušným k mimosoudnímu řešení sporů mezi Klientem a Zprostředkovatelem je Česká obchodní inspekce. Souhrnné informace jsou k dispozici na webu ČOI;

Zásady ochrany osobních údajů Zprostředkovatele jsou uveřejněny na stránce GDPR a ochrana osobních údajů;

Byla-li Smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé pro podnikání Zprostředkovatele, Zprostředkovatel dále poučuje Klienta o těchto skutečnostech:

1. Klient má právo odstoupit od Smlouvy i bez udání důvodu, a to do 14 dnů od jejího uzavření;

2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musí Klient o svém rozhodnutí odstoupit informovat Zprostředkovatele (uvést jméno a příjmení, obchodní firmu/název, adresu sídla a případně telefonní číslo a e-mailovou adresu) formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailu);

3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od Smlouvy, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od Smlouvy před uplynutím příslušné lhůty;

Zprostředkovatel dále upozorňuje Klienta, že:

1. Nebude mít právo odstoupit od Smlouvy, pokud požádal, aby poskytování služeb začalo již během lhůty pro odstoupení od Smlouvy;

2. a zároveň Zprostředkovatel (nejpozději v den předcházející odeslání oznámení o odstoupení) třetí osobu k uzavření sjednaného obchodu; v takovém případě nebude ke klientem odeslanému odstoupení (z pohledu Zprostředkovatele) přihlíženo, a to bez ohledu na to, zda Klient byl o zprostředkované třetí osobě již Zprostředkovatelem informovánimůže

Proč Šosman

Při obchodu vždy zastupují zájmy klienta. Vždy udělám maximum pro to aby všichni zůstali spokojeni – takzvaně win win. Mojí prioritou je zachování si dobrého jména a poctivosti. Při práci využívám moderní technologie a svou kreativitu.

Mojí prací je vytvořit skvělý produkt a prodat ho!

Obchodní podmínky.

Zásady zpracování osobních údajů – GDPR.

VOS

Kontakt

BS realitní služby s.r.o.
IČ: 28041763
se sídlem T. G. Masaryka 564/13, 360 01 Karlovy Vary
+420 777 595 674
boris.sosman@aqua-realty.czwww.sosman.cz

Poslední příspěvky

Rok 2023 nastavení správné ceny a marketingové strategie19. 3. 2023
AML v realitách: záludné otázky realitních makléřů jako součást opatření proti praní špinavých peněz20. 3. 2022
Každá nemovitost potřebuje reklamu „na míru“, jak ale vybrat ty správné marketingové nástroje?12. 3. 2022
Vytvořil ©2022 Čistý design
Boris Šosman – realitní makléř
Spravovat souhlas s cookies.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}